سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه آنچه که درباره استفراغ کودکان و درمان خانگی آن با روش گیاهی

استفراغ نوعی ناراحتی دستگاه گوارش می باشد که این حالت درکودکان هم اتفاق می افتد. در این مطلب می خواهیم همه آنچه که درباره استفراغ کودکان و درمان خانگی آن با روش گیاهی باید بدانید را به شما آموزش دهیم.

کودکان به دلایل مختلف مخصوصاً در فصل گرما دچار استفراغ می شوند. استفراغ حالتی است که به علت انسداد ناشی از اختلال ارگان‌های گوارشی ایجاد می شود و باعث می‌شود گلوی شما آن­چه که در معده وجود دارد را بیرون بفرستد. برای درمان استفراغ کودکان راه های زیادی وجود دارد که ما در این بخش می خواهیم شما را با درمان این حالت فقط با داروهای گیاهی آشنا نماییم.

دلایل بالا آوردن کودکان:

مواد گیاهی موثر در درمان استفراغ کودکان:

1- میخک :

میخک

پزشکان ، برای درمان گیاهی استفراغ کودکان در درجه اول به آنها میخک سفارش می کنند. میخک یکی از شگفت‌انگیزترین داروهای خانگی برای استفراغ است. یکی از بهترین خواص میخک ضد عفونی کننده بودن آن است و از این خاصیت می توان برای دردهای شکمی کودکان بهره برد. برای اینکار می توانید چند عدد میخک را به کودکتان بخورانید اگر مزه تند آن را دوست نداشت می توانید میخک را کوبیده و با چند قاشق عسل مخلوط کنید.

2- زیره سبز:

زیره سبز به عنوان روشی مفید برای درمان استفراغ کودکان به کار می رود. می توانید مقداری زیره سبز را آسیاب کرده و چند قاشق از آن را با یک فنجان آب مخلوط کرده و به کودک بخورانید.

برای آشنایی با سیر موارد بر روی لینک زیر کلیک کنید:

همه آنچه که درباره استفراغ کودکان و درمان خانگی آن با روش گیاهی